Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 iulie 2011

Si inca un post nou si fara sens aka E VARA GUYYYSS

In sfarsit simt ca este vara, si nu datorita dirigintei noastre "minunate" care ne-a abandonat iar cand s-a intors, punandu-si iarasi o piatra de pe umeri cu noi, s-a comportat de parca am fi cel mai mare jeg ever <3. Simt ca este vara datorita caldurii care o simt in ceafa mea de fiecare data cand merg la jogging sau la "bicicleana" impreuna cu cel care e cassanova si are multe iubite (nimeni alta decat Ionela :)) ) si datorita faptului ca pot sa imi petrec timpul oriunde si oricat vreau.
Si heyyy, am uitat un lucru maxim esential :)) =)) datorita obsedatilor <3 mei prieteni care s-au indurat si m-au luat si pe mine la harry potter am inceput sa ma apuc de cartiiiii =)) si nu pot sa cred ca spun asta dar mor dupa cartile astea de actiune :D credits tu @andradaaaaa <3
In curand o sa simt nisipul printre degete mele si sper sa nu simt si un crap care ma apuca de picior si imi va rascai unghiile mele turcoaz ;)). O sa ma uit de una singura pe o plaja imensa la apusuri/ rasarituri de soare si o sa imi amintesc vara aste mereu. Pentru ca am facut un lucru care nu credeam ca o sa il fac... m-am despartit de ceea ce credeam ca va fi vesnic... si sunt mandra de asta....
Waaiiitttttt...uit pe cineva....sa fie cumva Iancu? ;;) da ma el e :-j mersi mult ca mi-ai instalat simsuurilleeee si ca iesi cu mine si ca am cu cine sa vorbesc despre prostii & stuf :)
Vaaa muuulltuuumeessccc tuturoor celor care imi fac vara asta super mega extra hiper speciala ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu