Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 decembrie 2011

Day 1987498278472 since I am in love with you

De ce te plac atat de mult, de ce sufar atat de mult cand imi vorbesti despre alte fete cu atata tandrete si simpatie, de ce ma simt atat de speciala cand imi spui lucruri care in mod normal nu mi-ar schimba starea de spirit cu nimic, de ce ma pui sa ascund si sa aman datile cand iti spun "te iubesc"?!
De ce nu pot sa fiu o persoana speciala din viata ta, de ce nu pot sa am un loc in inima ta? :|...sau mai bine zis de ce nu ma lasi tu sa fac toate astea pentru tine?! :|
Cand ai realizat ca sentimentele pe care ti le port nu sunt doar de prietenie, ai jucat un joc, acela de a ma face sa ma indragostesc de tine. L-ai castigat, asta am si facut. Nu mai pot sa ies din starea asta. Am ajuns sa te iubesc atat de mult incat sa te urasc pentru ca fac asta.
Si tot ce te intreb este "de ce ai facut toate astea?!" "ce ai avut de castigat din astea, avand in vedere ca tu nu vrei sa fie nimic intre noi?!"
Mi-e sila sa ma gandesc la faptul ca primul lucru pe care il fac de dimineata e sa ma uit la telefon, in speranta ca mi-ai dat un mesaj sau ca macar ti-a pasat cum am dormit.
Nu mai vreau, nu mai pot.

2 comentarii:

  1. pfoa, laura, nu stiu cum, dar zici ca mi-ai transcris starea de spirit din ultimele luni

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda, desi nu suntem intr-o situatie foarte fericita :)) anyway....id, fb? maybe we can chat a while ;) :*

    RăspundețiȘtergere