Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 decembrie 2011

Tu chiar nu ai nici o retinere in a-mi distruge viata?!

Ar fi trebuit sa imi dau seama ce fel de persoana esti. Sireata, parsiva, plina de sine. Nu  iti pasa de ceilalti, si nu stiu ce imi da impresia ca nici de mine. Faci tot ce iti sta in putinta sa strici vietile tuturor, incetul cu incetul si iti place sa ii privesti cum sufera, m-am prins de asta, din pacate prea tarziu.
Ma amuza faptul cum te schimbi de la o zi la alta si ma bagi pe mine la inaintare cand ceva nu iti iese bine. Din cand in cand ai ocazia sa ma faci sa ma simt prost, doar pentru faptul ca iti sunt alaturi si cu toate astea sufar pentru ca stiu ca ma vei ignora de indata ce iti vei rezolva toate problemele.
Chiar crezi ca imi pasa cand iti ceri scuze care stai sa le memorezi dintr-o carticica cu povesti de adormit copiii sau din reviste? Ti-a iesit o data, si a doua oara, dar din pacate pentru tine "proasta" care ma consideri e cazul sa se maturizeze, don't you think? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu