Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 aprilie 2012

Clasa a 8 a, profesori & co.

Tanananana. Nu stiu cum am reusit, dar am ajuns in clasa a opta. Am avut parte de suisuri si coborasuri. Profesori buni, pe care ii voi admira si cand voi creste, dar si profesori exigenti, rautaciosi, laudarosi sau enervanti. Important este ca in toti acesti ani care trec ei ne ajuta si ne aduc cu picioarele pe pamant cand avem nevoie. Ei ne-au crescut, exact ca niste parinti, platiti mizer de catre stat. Ne-au explicat cand gresim, i-am inteles sau "i-am dat dracu' " si am platit dupa. Ne-au dat note mici sa ne faca sa luptam din greu sau ne-au dat note prea mari fara merit. Toti mai facem greseli, asta e. Prin acest post vreau sa le multumesc pentru tot ce m-au invatat si toate notele pe care le-am luat, bune sau rele, pentru ca stiu ca le meritam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu