Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 martie 2011

Just another girl with big dreams and no future :)

Din cate am observat, se pare ca prima postare (la mai multe persoane) se numeste "Despre mine". Ca sa intru si eu in "trend" am decis sa fac acelas lucru...
Ma numesc Laura si sunt o persoana in plus care polueaza planeta... Am invatat ca visurile nu se indeplinesc niciodata, inca de la primii mei pasi. Sunt o persoana ipocrita, care afiseaza un zambet fals si un ras mizer, care incearca sa para ca nu sufera cu fiecare secunda pe care o traieste... Nu va luati dupa aparente deoarece ele inseala foarte mult :) Sunt o simpla fata fara aspiratii deoarece ele sunt distruse incetul cu incetul de persoanele cele mai dragi mie, care stiu sa imi ia sentimentele din inima mea pentru acestia si sa le mozoleasca in balta nepasarii/inconstientei...Deci da, nu sunt buna nici la ales prieteni... Eu sunt genul de persoana care traieste in sufletul ei amar si plin de lacrimi emotii de tristete, amagire, dezamagire, care se straduieste sa isi faca prieteni dintr-un singur motiv simplu: teama de respingere... Frica si teama de a nu avea pe nimeni alaturi imi starneste lacrimi si planset in fiecare noapte, in timp ce invat pentru "scoala"... la care nu am fost niciodata un copil stralucit... Nu imi place sa invat la materiile precum civica, tehnologie, religie si chiar si fizica, deoarece consider ca nu trebuie sa invat la o materie care nu ma ajuta in nici un fel (pentru ce as vrea eu sa devin) constant... Deci da, sunt o cauza pierduta, o singuratica si o ipocrita intr-o lume care te striveste cu orice pas pe care il faci :)

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. PREA MULT NEGATIVISM !!!!
    eu personal vad lumea intr-ul mod mult mai, sa zicem, vesel, optimist....

    RăspundețiȘtergere